دل نامه(به هیچ وجه راضی به کپی نیستم)


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

کاش می شد موقع سوختن دل هم به اتش نشانی زنگ زد تا بیاد اتیش دلتو خاموش کنه...

خنجر به قلب من زدی فقط به جرم راستی

                                                      من همونم که مرگشو روزی یه بار میخواستی

به جرم چی این دلمو روز و شبا سوزوندی

                                                           حالا که من خواستمت رفتی پیشم نموندی

بی معرفت رسم وفا محبت و راستی بود

                                                          نه اینکه رفتن تو با اون که میخواستی بود

اسم خیانت الان بگو شده بی محبت ؟

                                                      شکوندن قلب من بهش میگن صداقت ؟

دلم شده بی طاقت باز میگیره بهونه

                                                            خسته شدم هنوزم از تو و این زمونه

جمله ی وقت رفتنت رو قبرمن هکش کن

                        تا که همه بدونن گقتی بهم یه روزی عاشقتو دکش کن

به هیچ وجه راضی به کپی نیستم شما هم میخواید حاصل سوختن کسی رو ازش بدزدید کپی کنید

                                      



نظرات شما عزیزان:

نگين
ساعت13:01---18 شهريور 1391
نفسم خيلي قشنگ نوشتي،آفرين.فداي اون دل نازكت بشم من ميلاگلي،عــــــــــــــــاشقتـ ـــــــــــــم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,ساعت 8:43 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com